Doe mee

Er zijn net verkiezingen geweest, maar we gaan hard verder, na de campagne stopt het werk niet! We hopen net als landelijk ook hier een grotere beweging te krijgen. Veel nieuwe mensen zijn ons gaan volgen op facebook, en er zijn mensen gaan stemmen die normaal alleen landelijk stemmen of thuis bleven. Graag willen we jou bl√≠jven betrekken bij ons raadswerk. Daarom willen we thema avonden gaan houden over thema's die op de agenda staan, zodat wij jouw mening over een onderwerp goed kunnen meewegen in ons besluit. Blijf ons hiervoor volgen op www.facebook.com/GLMedemblik en geef je op voor onze nieuwsbrief onderaan deze pagina:

Met genoeg actieve leden kunnen we diverse acties en activiteiten organiseren en onze raadsleden optimaal ondersteunen. Dat is essentieel voor een sterke afdeling. Wil je bijdragen aan een sterke afdeling? Dat kan! Er is genoeg te doen binnen GroenLinks Medemblik.

Vragen?

Voor vragen kun je contact met ons opnemen via info@groenlinksmedemblik.nl

Nieuwsbrief:
Wil je op de hoogte blijven van onze acties en informatie avonden? Geef je dan hieronder op voor de nieuwsbrief: